Seguim obrint nous canals per facilitar l’accés de la Sindicatura a la ciutadania barcelonina. Ja ens podeu seguir a Telegram i a Tik Tok!

Segueix-nos a Telegram per estar al dia

Al nostre canal de Telegram podreu consultar tota l’actualitat i el contingut més rellevant de la defensoria del poble barceloní. Pots seguir a la Sindicatura subscrivint-te amb aquest enllaç, o buscant “Sindicatura Barcelona” al cercador de l’aplicació.

Es tracta d’un canal en què el veïnat podrà afegir-se per rebre directament la informació generada per la Sindicatura de Greuges de Barcelona, d’una forma ràpida, còmode i senzilla.

Tik Tok: la versió més lleugera de la Sindicatura

Tik Tok és una de les aplicacions més rellevants del moment. De manera que, per seguir apropant-nos a més sectors de la ciutadania, i en especial al jovent de Barcelona, hem obert un nou perfil en aquesta xarxa.

En aquesta trobareu continguts més lleugers i dinàmics que en altres canals. Una aposta per adaptar el discurs de les institucions a noves generacions i a noves formes de comunicació.

Una aposta per una comunicació inclusiva

Des de la Sindicatura de Greuges de Barcelona, volem facilitar l’accés a la informació i la nostra tasca a tota la ciutadania de Barcelona. Per això, posem a l’abast de la població noves eines per afavorir les diferents formes d’informar-se actualment.

El síndic de greuges de Barcelona, David Bondia, ha subratllat que “posar en marxa aquests nous canals digitals permetrà acostar-nos més a la ciutadania, i oferir una comunicació àgil, transparent i adaptada a les seves necessitats”.

Aquestes noves vies de comunicació en línia se sumen a les ja existents a Twitter i Instagram, i als mètodes més convencionals: trucar al telèfon 934132900 o enviar un correu electrònic a sindicaturabarcelona@bcn.cat.