El síndic de greuges de Barcelona ha assistit aquesta setmana als plenaris de constitució dels districtes de Ciutat Vella i Sants-Montjuïc. Una presència que vol fer extensiva als 10 plenaris que s’han conformat aquesta setmana. La Sindicatura desitja la millor sort i encerts als consellers i conselleres de districte i als regidories presidentes nomenats aquesta setmana.

Aquest presència, té la voluntat d’acompanyar-los durant aquest mandat i posar en valor la seva feina. Així mateix, espera que la col·laboració entre els diferents districtes i la defensoria sigui fluida i proactiva per potenciar la resolució dels conflictes de la ciutadania.

Els districtes, clau en la proximitat de la institució

La tasca dels plens de districte i de les conselleries de districte és essencial per apropar l’Ajuntament de Barcelona a la ciutadania i aconseguir una Barcelona compromesa amb el dret a la ciutat.

L’assistència als plenaris de districte serà una tònica habitual de la Sindicatura, reforçant la seva presència a tot el territori de la ciutat.  Juntament amb els altres projectes de territori, la Sindicatura de Greuges de Barcelona fa una forta aposta per aconseguir una major capil·laritat de la institució als 73 barris de la ciutat.