L’acte de presentació tindrà lloc el dijous 4 d’abril a les 18 hores en el Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona. Cal confirmar assistència.

Per primera vegada a la seva història, la Sindicatura de Greuges de Barcelona organitza un acte de presentació de l’informe anual 2023 dirigit directament a la ciutadania, les associacions i les entitats barcelonines.

L’esdeveniment tindrà lloc el dijous 4 d’abril a les 18 hores en el Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, i anirà a càrrec del síndic de greuges de Barcelona, David Bondia.

“Cercant millorar el vincle entre la Sindicatura i la ciutadania, vam detectar que l’informe anual el presentàvem en el plenari i en els mitjans de comunicació, però no oferíem un espai específic per a la ciutadania i el teixit associatiu”, ha manifestat David Bondia, que ha afegit que “accions com aquesta responen a l’objectiu d’acostar la institució a la ciutadania durant el projecte de Sindicatura 2021-2026”.

Cal confirmar l’assistència enviant un correu electrònic a sindicaturabarcelona@bcn.cat o trucant al 93 413 29 00, indicant el nombre de persones i de quina entitat formen part.

Les presentacions públiques de l’informe anual 2023 dutes a terme